Arslan Senki: Fuujin Ranbu

Princ Arslan pokračuje ve své cestě a chystá se převzít Ecbatanu. Se svou družinou míří do města. Ale když se dozví, že sousedící království Turan chce zaútočit na perskou pevnost Peshawar, je donucen se vrátit a bránit ji. 
Zatímco zadržují nepřátelské síly, střetla se perská armáda s neznámým návštěvníkem.

Mezitím, co se Arslan vrací k Peshawaru, princ Hermes jede menší oklikou, než zkříží meč se svým bratrancem a vydá se hledat legendární meč Rukhnabad, který by mu udělil právo vládnout a vzít si zpět, co je právoplatně jeho. Nicméně, po nalezení ztraceného artefaktu je ostří ukradeno lusitanianským Řádem templářů, pobízejíc maskovaného bojovníka k jejich pronásledování. Současně se v Ecbataně zajatý král Andragoras III. chopí akce a udělá první krok.

Peršané bojují a Arslanovo právo na trůn je v ohrožení. Ale bezhledě na překážky princ a jeho věrná skupina bojovníků jde vpřed a vrátí Parsu jeho bývalou slávu. (MAL)


Video od Merchant

Epizoda 1

Epizoda 2

Epizoda 3

Epizoda 4

Epizoda 5

Epizoda 6

Epizoda 7

Epizoda 8

Komentáře

  1. Zdravím nevíte zdali je nebo se připravuje 3 serie? Děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to možné, ale oficiálně nic oznámeno není

      Vymazat
  2. neskutečně děkuji za odkaz ke stažení i s překladem, strašně dlouho jsem druhou serii hledala a nemohla najít, mockrát děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím ale 5 díl chybí ? nebo to blbne jenom mě ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu chyběl, někdy se to stane, už tam opět je.

      Vymazat
  4. Zdravím plánujete přeložit i OVY? Bohužel nikdo se k nim nemá to vypadá :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podívám se na ně a v budoucnu můžu přeložit:)

      Vymazat
  5. Zdravičko ale len 8 diely su v druhej serii ? :D

    OdpovědětVymazat
  6. Moc děkuju za překlad. Docela dlouho mi trvalo než jsem našel tento překlad ale podařilo se :D a těším se i na překlad třetí sezóny pokud vyjde.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, nechtěl bys nahrávat své titulky i na https://hiyori.cz/ ? Je to něco jako byla akihabara. Protože jsem plánoval přeložit 2. sérii, a tak jsem hledal a až pak jsem našel, že už jsi ji přeložil ty a dal ji na webshare. Takže jsem se vyhnul zbytečnému překladu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, díky za komentář, stránku jsem neznala, tak to omrknu:)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky