B-Project: Kodou Ambitious

Příběh se točí okolo Tsubasy, nové zaměstnankyně A&R oddělení v nahrávací společnosti Gandala Music. Tsubasa dostane na starost skupinu idolů „B-PROJECT,“ která se skládá ze tří podskupin a to jsou: Kitakore, THRIVE a MooNs. Tohle je její první práce, Tsubasa bude mít trochu potíže a bude si muset poradit se skupinou kluků, kteří jsou každý jiní. (MAL)

Video do HorribleSubs




Epizoda 4
Epizoda 5

Epizoda 7
Epizoda 8
Epizoda 9
https://webshare.cz/#/file/2ua26h5Zd2


Epizoda 11
Epizoda 12

Komentáře

  1. Zdravím, stáhla jsem si první díl, ale titulky nikde... :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus pravým tlačítkem kliknout na video → titulky → přepnout , které se budou nabízet (měly by být české)
      Titulky mi fungují, používám VLC Player.

      Vymazat
  2. ahoj chtěla jsem říct že 2 díl nejde stahnou píše mi to že ma nějaký virus či co nevím děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Webshare hlásí, že na problému pracují, zkus to stáhnout přes Internet Explorer. Pokud to ani tak nepůjde, tak se mi ozvi. Něco vymyslíme.

      Vymazat
  3. Ahoj ďakujem ti za prvú sériu b project a tsukiuta a chcela som sa spýtať či preložis aj 2 série ?

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky